Ο Χρονος ειναι ενας ρυθμος, οπως οι χτυποι της καρδιας, τα κυματα του εγκεφαλου, η παλιρροια του ωκεανου. Στη φυση ο χρονος μετριεται με τα ρολογια της ζωης και του Συμπαντος. Δεν εχει καμια σχεση με τη δικη μας χρονομετρηση, τις ωρες τα λεπτα, τα δευτερολεπτα. Καθε ζωντανος οργανισμος χρησιμοποιει τους ρυθμους του Συμπαντος οπως του ταιριαζουν καλυτερα. Ο χρονος εχει πολυ μικρη σχεση με τα διαφορα ρολογια, κλεψυδρες ή εκκρεμη που χρησιμοποιηθηκαν κατα καιρους για τη μετρηση του.
Ο χρονος ειναι η λειτουργια της διαδοχικης εμφανισης των γεγονοτων. Το διαστημα μεταξυ δυο γεγονοτων που δεν συμβαινουν ταυτοχρονα, μπορει να μετρηθει με διαφορους τροπους, αλλα ολοι βασιζονται στην υποθεση πως περα απο τη στιγμη του "τωρα", ολος ο υπολοιπος χρονος περιλαμβανεται σε δυο μεγαλες κατηγοριες : στο "πριν" και στο "μετα" το γεγονος. Ομως αυτη η ιδεα γεννα πολλα ερωτηματικα, οπως συνεβη και με τις θεωριες για τη βαρυτητα και τη μαζα.
Παλαιοτερα πιστευαν, πως η βασικη διαφορα αναμεσα στο χωρο και στο χρονο, ηταν οτι ο χωρος μας παρουσιαζοταν μονοκομματα κι ο χρονος κομματιαστα.
Οι ινδουιστες φιλοσοφοι παντα πιστευαν πως το παρον βρισκεται σε μια συνεχη κινηση και η θεωρια τους εγινε αποδεκτη απο τη συγχρονη φυσικη. Καθετι μεσα στο Συμπαν χαρακτηριζεται απο ασταθεια. Οι επιστημονες που ασχολουνται με το φυσικο περιβαλλον ή με τις συνηθειες του ανθρωπου, εργαζονται συνεχως σε διαφορετικες σφαιρες, εχοντας καταλαβει πως η ζωη ακολουθει ενα κυκλικο ρυθμο.
Ο χωρος ειναι πανταχου ταυτοχρονα, κι αν δεν κανουν λαθος οι μαθηματικοι που υποστηριζουν τη συνεχεια του χρονου μεσα στο χωρο, τις ιδιες ιδιοτητες εχει κι ο χρονος. Βλεποντας τα πραγματα απο αυτη τη σκοπια, δεχομαστε πως ο χρονος δεν μεταδιδεται οπως τα κυματα φωτος, αλλα εμφανιζεται παντου ταυτοχρονα και ενωνει τα παντα. Αν πραγματι ο χρονος ειναι συνεχης, τοτε οποιαδηποτε μεταβολη σε καποιο στοιχειο του, θα φανει παντου την ιδια στιγμη. Με βαση την αρχη αυτη, ειναι ευκολο να εξηγηθουν φαινομενα οπως η τηλεπαθεια ή οποιαδηποτε αλλη επικοινωνια που προϋποθετει καταργηση της αποστασης.
"Ο χρονος ειναι λιγος γυρω απο την αιτια και πολυς κοντα στο αποτελεσμα." Ο διαπρεπης αστροφυσικος KOZYREV δινει μια μυστικιστικη εξηγηση της ενεργειας του χρονου: " Ισως ολες οι διαδικασιες στα υλικα συστηματα του Συμπαντος, αποτελουν τις πηγες που τροφοδοτουν το γενικο ρευμα του χρονου, που με τη σειρα του, ειναι δυνατον να επηρρεασει το υλικο συστημα."
Κορυφαιοι θεωρητικοι φυσικοι οπως ο CHARLES MUZES , συμμεριζονται τη γνωμη πως : "ο χρονος μπορει να λειτουργει μ'ενα δικο του συστημα ενεργειας", πως "ο χρονος θα βρεθει σε μια κατασταση ταλαντευσης" και πως "ο χρονος μπορει να προσδιοριστει σαν ο τελειωτικος σκοπος σε καθε απελευθερωση ενεργειας."
Τετοιες θεωριες για το Συμπαν μπορουν να μας επηρρεασουν βαθεια. Ολοι βλεπουμε τον εαυτο μας να μεγαλωνει και να γερναει, γνωριζοντας πως ο χρονος επιδρα πανω στην υλη. Ομως η επαναστατικη ιδεα μιας αντιστροφης ενεργειας, οπου η υλη επηρρεαζει το χρονο, σημαινει πολλα. Σημαινει πως τιποτα δεν γινεται χωρις αποτελεσμα και πως οτιδηποτε συμβει επιδρα πανω σε ολους μας στην ενοτητα του χωρο-χρονου.
Μια μικρη εισαγωγη, για την κατανοηση του ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ που θα αναλυθει στο Σεμιναριο REIKI 2ου Βαθμου, το Σαββατοκυριακο 28 και 29 Ιανουαριου στην Αναβυσσο.
Ο χρονος ειναι η λειτουργια της διαδοχικης εμφανισης των γεγονοτων. Το διαστημα μεταξυ δυο γεγονοτων που δεν συμβαινουν ταυτοχρονα, μπορει να μετρηθει με διαφορους τροπους, αλλα ολοι βασιζονται στην υποθεση πως περα απο τη στιγμη του "τωρα", ολος ο υπολοιπος χρονος περιλαμβανεται σε δυο μεγαλες κατηγοριες : στο "πριν" και στο "μετα" το γεγονος. Ομως αυτη η ιδεα γεννα πολλα ερωτηματικα, οπως συνεβη και με τις θεωριες για τη βαρυτητα και τη μαζα.
Παλαιοτερα πιστευαν, πως η βασικη διαφορα αναμεσα στο χωρο και στο χρονο, ηταν οτι ο χωρος μας παρουσιαζοταν μονοκομματα κι ο χρονος κομματιαστα.
Οι ινδουιστες φιλοσοφοι παντα πιστευαν πως το παρον βρισκεται σε μια συνεχη κινηση και η θεωρια τους εγινε αποδεκτη απο τη συγχρονη φυσικη. Καθετι μεσα στο Συμπαν χαρακτηριζεται απο ασταθεια. Οι επιστημονες που ασχολουνται με το φυσικο περιβαλλον ή με τις συνηθειες του ανθρωπου, εργαζονται συνεχως σε διαφορετικες σφαιρες, εχοντας καταλαβει πως η ζωη ακολουθει ενα κυκλικο ρυθμο.
Ο χωρος ειναι πανταχου ταυτοχρονα, κι αν δεν κανουν λαθος οι μαθηματικοι που υποστηριζουν τη συνεχεια του χρονου μεσα στο χωρο, τις ιδιες ιδιοτητες εχει κι ο χρονος. Βλεποντας τα πραγματα απο αυτη τη σκοπια, δεχομαστε πως ο χρονος δεν μεταδιδεται οπως τα κυματα φωτος, αλλα εμφανιζεται παντου ταυτοχρονα και ενωνει τα παντα. Αν πραγματι ο χρονος ειναι συνεχης, τοτε οποιαδηποτε μεταβολη σε καποιο στοιχειο του, θα φανει παντου την ιδια στιγμη. Με βαση την αρχη αυτη, ειναι ευκολο να εξηγηθουν φαινομενα οπως η τηλεπαθεια ή οποιαδηποτε αλλη επικοινωνια που προϋποθετει καταργηση της αποστασης.
"Ο χρονος ειναι λιγος γυρω απο την αιτια και πολυς κοντα στο αποτελεσμα." Ο διαπρεπης αστροφυσικος KOZYREV δινει μια μυστικιστικη εξηγηση της ενεργειας του χρονου: " Ισως ολες οι διαδικασιες στα υλικα συστηματα του Συμπαντος, αποτελουν τις πηγες που τροφοδοτουν το γενικο ρευμα του χρονου, που με τη σειρα του, ειναι δυνατον να επηρρεασει το υλικο συστημα."
Κορυφαιοι θεωρητικοι φυσικοι οπως ο CHARLES MUZES , συμμεριζονται τη γνωμη πως : "ο χρονος μπορει να λειτουργει μ'ενα δικο του συστημα ενεργειας", πως "ο χρονος θα βρεθει σε μια κατασταση ταλαντευσης" και πως "ο χρονος μπορει να προσδιοριστει σαν ο τελειωτικος σκοπος σε καθε απελευθερωση ενεργειας."
Τετοιες θεωριες για το Συμπαν μπορουν να μας επηρρεασουν βαθεια. Ολοι βλεπουμε τον εαυτο μας να μεγαλωνει και να γερναει, γνωριζοντας πως ο χρονος επιδρα πανω στην υλη. Ομως η επαναστατικη ιδεα μιας αντιστροφης ενεργειας, οπου η υλη επηρρεαζει το χρονο, σημαινει πολλα. Σημαινει πως τιποτα δεν γινεται χωρις αποτελεσμα και πως οτιδηποτε συμβει επιδρα πανω σε ολους μας στην ενοτητα του χωρο-χρονου.
Μια μικρη εισαγωγη, για την κατανοηση του ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ που θα αναλυθει στο Σεμιναριο REIKI 2ου Βαθμου, το Σαββατοκυριακο 28 και 29 Ιανουαριου στην Αναβυσσο.
Όλοι μαζί στην Ανάβυσσο για Reiki 2ου βαθμού!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή